Prednosti:
- Zanesljivost procesa pri kovičenju
- Prihranek časa pri menjavi opreme
- Tipi ekspanderjev iz različnih materialov
- Na voljo za najrazličnejše namene uporabe
Z veseljem vam pomagamo
Zahvaljujoč široki in obsežni ponudbi jih lahko uporabite na veliko načinov za najrazličnejše aplikacije.
Z veseljem vas podpremo pri iskanju in izbiri najboljšega izdelka za reševanje vaših izzivov.
Izkoristite naše dolgoletne izkušnje in preverite, kako lahko naše rešitve ustvarijo resnično dodano vrednost za vaše podjetje. Ponujamo:
- Optimizacijo C-delov - zmanjšanje raznolikosti delov
- Razvojno partnerstvo
- Avtomatizacijo in spremljanje procesov
- Celovite sisteme – vse iz enega vira
Svetujemo vam hitro, brezplačno in kompetentno.
> Kontaktirajte nas zdaj
PRINCIP/NAČIN DELOVANJA
Izjemno večstranski in na voljo iz različnih materialov, zdržijo KOENIG-EXPANDER® DOLGOTRAJNO še največje obremenitve in tlake. Izvirno zasnovan za uporabo v hidravličnih sklopih, je zdaj uspešno uveljavljen v vseh vejah industrije kot sestavni del motorjev, gonil in prenosov, vzmetnih in zavornih sistemov, kakor tudi v sistemih za krmiljenje in vbrizg goriva.TEHNOLOGIJA TESNJENJA
SERIJA MB
Tlak do 450 bar
Razširitev in sidranje (blokiranje) ohišja v izvrtini se doseže z vtiskom kroglice v ohišje. Tesnilni čepi serije MB so zasnovani za uporabo v osnovnih materialih nizke in visoke trdote (do pritiska (tlaka) 450 bar).
SERIJA CV
Tlak do 450 bar
Ekspanderji CV so na voljo iz različnih materialov in z raznimi toplotnimi obdelavami. Ekspanderji CV so na voljo v metričnih in tudi colskih velikostih. Razširitev in sidranje (blokiranje) ohišja v izvrtini se doseže z vtiskom kroglice v ohišje.
Prednosti serije MB/CV:
- Obratovalni tlak do 450 bar / 6500 psi
- Široka ponudba od ∅ 3 – 22 mm, na voljo tudi v colski izvedbi
- Izvedba, odporna na korozijo
- Aluminijasta izvedba
- Običajna toleranca obdelave 0 -+0,1 mm
- Enostavna, hitra montaža
- Čisto mehansko tesnjenje zaradi prisiljenega zagozdenja
SERIJA LK
Tlak do 60 bar
Izdelki Serije LK KOENIG-EXPANDERS® so idealni za nižje tlake (maks. 60 bar) in uporabljajo princip razširitve pod nategom. Po vzpostavitvi določene sile se ekspanzijski element samodejno odlomi na predhodno definiranem mestu loma.
Prednosti serije LK:
- Obratovalni tlak do 60 bar / 850 psi
- Kratka vgradna mera
- Velika toleranca obdelave 0 -+0,12 mm
- Neposredna vgradnja v sistemske izvrtine
- Čisto mehansko tesnjenje
- Hitra montaža s pomočjo običajnih orodij za vgradnjo
- Širok program od ∅ 4 – 18 mm
SERIJA SK
Tlak do 500 bar
Princip nateg/ razširitev, uporabljen pri seriji SK povzroči, da je ekspanzijski element odlomi pri vzpostavitvi predhodno določene sile. Še posebej so primerni za uporabo v lahkih materialih in pri visokih tlakih (do maks. 500 bar) in pri izvrtinah z zelo gladko površino.
Prednosti serije SK:
- Obratovalni tlak do 500 bar / 7200 psi
- Kratka vgradna mera
- Velika toleranca obdelave 0 -+0,12 mm
- Neposredna vgradnja v izvrtine za hidravliko
- Čisto mehansko tesnjenje zaradi prisiljenega zagozdenja
- Hitra montaža s pomočjo običajnih orodij za vgradnjo
SERIJA LP
Tlak do 60 bar
Princip tesnega ujema in sidranja omogoča zasnovo koničnih vtisnih čepov serije LP. Med montažo se ta čep prilagodi izvrtini in zunanje narebričenje se vtisne v steno izvrtine. Posebej primerno za nižje tlake (maks. 60 bar).
Prednosti serije LP:
- Obratovalni tlak do 60 bar / 850 psi
- Kratka vgradna mera
- Mehansko labirintno tesnjenje preko tesnega ujema
- Hitra vgradnja
Instalacijska oprema
Za kovičenje serij SK, HK in LK so na voljo enostavne ročične škarje in različne hidravlično-pnevmatske naprave za kovičenje. Tudi tukaj o načinu vgradnje odloča število kosov v seriji.Ali že poznate naše izdelke za nadzor pretoka?
SFC KOENIG VENTILNEPOVRATNI VENTIL in SFC KOENIG OMEJEVALNIK PRETOKA sta zanesljivi in enostavni rešitvi za montažo.Enostavno jih je mogoče namestiti pri najrazličnejših aplikacijah, kot npr. pri pogonskih tehnikah motornih vozil, gospodarskih vozilih, gradbenih strojih, medicinskih napravah in kmetijskih strojih, pa tudi pri različnih pogonskih sistemih s tekočinami.