Obrnite se na nas

Telefon

Slovenija

+386 (0) 1 280 80 19 | +38 640 80 03 40

Obrazec za stik

Veselimo se vaših vprašanj.

> Stiki

Hans Peter Troxler

Horst Salzle

Martin Trausner - Productmanager

«KVT-Fastening dobavlja podjetju Ernst Schweizer AG zaporne elemente za nov “inteligentni Paketbox plus’’»

«„MAJHNI DELI Z VELIKIM UČINKOM!“ KVT-Fastening optimizira upravljanje s C-deli pri podjetju BVS Blechtechnik GmbH»

«Tako pritrjujejo zmagovalci»

Profil stranke

Podjetje Ernst Schweizer AG, Metallbau, s sedežem v kraju Hedingen je samostojno družinsko podjetje z dolgo tradicijo v švicarskem gradbeništvu. Glavna poslovna dejavnost podjetja so fasade, sistemi gradnje z lesom in kovinami, okna in poštni predalčniki ter sistemi za izkoriščanje sončne energije. Med novo razvite izdelke sodi inteligentni sistem Paketbox. Ta v eno enoto kombinira poštni predalčnik, predalčnik za pakete in informacijski terminal. Dostavne službe in drugi lahko z dostopom preko kode PIN začasno shranijo pakete neposredno pred hišnimi vrati.

Zahteve projektov in projektni cilji

Razvoj predalčnika Paketbox je podjetje Ernst Schweizer AG postavil pred celo vrsto izzovov, še posebej pri zaklepni enoti. Zaradi dizajnskih in tehničnih zahtev je morala biti zasnovana načeloma brez ročajev. Zato je bilo mogoče uporabiti samo elektromehansko ključavnico z dodatno funkcijo odpiranja vrat z nizko porabo energije in – zaradi možnosti postavitve na prostem – zagotovljeno obstojnostjo na temperature od -30 do +70 stopinj. Razen tega bi moral biti obseg dela za montažo in pritrditev ključavnice v proizvodnji znotraj ozkih omejitev.

Izvedba

Po kratkem raziskovanju tržišča so predstavniki podjetja Ernst Schweizer AG našli proizvajalca Sothco in se povezali z generalnim zastopstvom KVT-Fastening v Švici. Primernost rešitve je bila ovrednotena v tesnem povezovanju strokovnjakov obeh podjetij. Hitro se je izkazalo, da bo Švicarjem ključavnica podjetja Southco, ki jo zastopa in prodaja KVT-Fastening, še najbliže idealni rešitvi. Zaradi dolgoletnega uspešnega poslovnega sodelovanja so bile glavne naloge projekta hitro določene.

Rezultat projekta

KVT-Fastening je iz vseh vidikov angažirano in profesionalno podpiral podjetje Ernst Schweizer AG pri razvoju Paketboxa. Izbrana enota za zaklepanje pri tem idealno opravlja svojo funkcijo in je tudi mersko optimalna. Z gladkim sodelovanjem je lahko podjetje Ernst Schweizer AG v tem času že dobavilo prve enote inteligentnega predalčnika "Paketbox plus" in instaliralo nekaj naročenih naprav. 

Koristi za stranko / informacije:

  • Profesionalna podpora pri izbiri izdelka
  • Pragmatično sodelovanje, usmerjeno v iskanje rešitve
  • Hiter razvoj in nastop na tržišču
  • Dolgoletne izkušnje pri razvoju rešitev po merah strank

Slike

Profil stranke

Podjetje BVS Blechtechnik GmbH s sedežem v Böblingenu je eno vodilnih podjetij na področju predelave pločevin v Nemčiji. Poleg razvoja in izdelave delov iz fine pločevine, montaže sklopov in elektronskih komponent prevzema BVS tudi izdelavo gotovih aparatov po naročilu. Pri približno 65 odstotkih izdelkov se uporabljajo vezni elementi, kot so vtisni vezni elementi, slepe kovice, slepe kovice z notranjim navojem, šarnirji, tečaji ali ročaji.

Zahteve projektov in projektni cilji

Pri BVS se vgrajuje skupaj približno 200 različnih veznih elementov. Temu primerno je bil močan interes po uvedbi rešitve za avtomatizacijo upravljanja teh C-delov. Do zdaj je bilo treba vsak teden ročno zbrati potrebe in naročiti nad 50 različnih pozicij ter jih po prejemu znova ročno obdelati v oddelku upravljanja z materiali. Namesto tega zapletenega upravljanja s C-deli - od naročanja do vhoda materiala – je podjetje želelo uvesti moderno, avtomatizirano rešitev, integrirano v njihove proizvodne procese. Zahteve: minimalno potrebno poseganje v upravljanje, prihranek časa pri obdelavi naročil in visoka zanesljivost oskrbe z deli. Do zdaj je pomanjkanje komponent močno vplivalo na proizvodnjo in je v najslabšem primeru lahko povzročilo celo zastoj proizvodnje.

Izvedba

Pri iskanju primerne in hitro izvedljive rešitve je podjetje BVS našlo, kar je iskalo, pri svojem dolgoletnem partnerju KVT-Fastening. V celoti avtomatiziran sistem SmartBin podjetja Bossard je izpolnjeval prav te zahteve. Sistem je bil uveden maja 2014.

Rezultat projekta

Z uvedbo sistema SmartBin so je obseg dela pri BVS pri naročanju in vstopu materiala izredno zmanjšal. Kjer je bila poprej sodelavka v BVS zaposlena dva dni v tednu s pripravo, sestavljanjem količin za naročanje in najboljšim časom oddaje naročila, se zdaj naročila ustvarjajo avtomatsko in le takrat, ko stanje zaloge pade pod vnaprej določeno količino. Količine se zajemajo s tehtnicami, integriranimi v sistem SmartBin. Sprejem materiala med drugim pridobi to prednost, da so dobavnice zdaj v elektronski obliki. S tem odpade obseg dela celega dopoldneva, saj posameznih paketkov ni več treba ročno obdelovati, ampak jih je možno neposredno sortirati v ustrezne prozorne skladiščne škatlice. 

Koristi za stranko / informacije:

  • Zmanjšan obseg dela pri naročanju in skladiščenju materiala
  • Zanesljivo zajemanje stanja zaloge
  • Avtomatizirano naročanje varuje pred izpadi proizvodnje

Slike

Profil stranke

Na tehnični univerzi v Gradcu (TU Graz) razvija in izdeluje že večkrat nagrajena skupina študentov TERA električna vozila. Ustanovljena je bila leta 2009 kot Team Eco-Racing Austria in se leta 2012 preimenovala v TERA TU Graz. Študentska skupina je medtem predstavila električni vozili „Fennek“ (fenek) in „Panther“ (panter). Pri maratonu Shell Eco na dirkališču Lausitz Ring je Fenek leta 2011 dosegel svetovni rekord v kategoriji Prototype Battery Electric. Leta 2014 je vozilo za eno osebo s samo eno kilovatno uro prevozilo 1.091,6 kilometrov. IBEX, najnovejša kreacija, ki jo je skupina razvila v letu 2016, je prvo vozilo, atestirano za cestni promet.

Zahteve projektov in projektni cilji

Električni avtomobil IBEX z lastno težo samo 400 kilogramov (brez akumulatorjev), dosegom 250 kilometrov in najvišjo hitrostjo 130 km/h se bo podal na 370 kilometrov dolgo dirko. Da bi dosegli tako nizko težo vozila, je skupina uporabila plastične materiale s karbonskimi vlakni (CFK). Celico za voznika predstavlja samo 65 kilogramov težak monokok. Nanj sta pritrjena oba sedeža za voznika, varnostni pasovi in nosilec za gasilni aparat. Vsaka obdelava karbonske lupine pa predstavlja tudi potencialno mesto loma in povzroča izgube trdnosti in togosti, kar na koncu ogroža varnost voznika. To je bilo treba na vsak način preprečiti.

Izvedba

Za šasijo iz karbonskih vlaken so bile potrebne močno obremenljive vijačne zveze. Ekipa TERA TU Graz se je za pomoč obrnila na specialista za vezne elemente KVT-Fastening, s katerim partnersko sodeluje že nekaj let. Že pri električnem vozilu Fenek, zmagovalcu v kategoriji energetske učinkovitosti na maratonu Shell Eco 2011 in 2014 je strokovnjak za mehanske povetave dobavil potrebne materiale. KVT-Fastening je s svojim znanjem lahko pomagal tudi pri naslednji stopnji razvoja vozila IBEX. V ta namen so se specialisti za pritrjevanje soočili s posebnimi zahtevami projekta IBEX, ekipi prikazali možnosti in razvili nove tehnologije, ki so izpolnile pričakovanja zahtev atestiranja za cestni promet. KVT-Fastening je nato v obliki sponzorstva podaril 200 navojnih vstavkov Keenserts, 100 slepih kovic z notranjim navojem in 100 veznih elementov bigHead.

Rezultat projekta

Da bi zagotovili obremenljive priključne točke za varnostno pomembne dele v notranjosti vozila, so vezne elemente bigHead vstavili neposredno v matriko karbonskega sendvič-ogrodja in jih laminirali skupaj s strukturo. Tako lahko vzdržijo visoke sile, ki nastopajo med trkom ali pri močnem zaviranju na cestišču. Za odlično prenašanje sil so bila uporabljena načela bionike: Ojačitev z vlakni okrog vsakega veznega elementa je položena kot vlakna drevesa okrog veje, ki raste iz debla. Po laminiranju se karbonska lupina strdi in se trdno poveže z veznimi elementi, da nastane varno povezana voznikova celica, monokok. Pri montaži karoserije na živahno oblikovan monokok je ekipa TERA TU Graz izbrala popolnoma nove poti. Uporabili so plod razvoja podjetja KVT-Fastening, in sicer komponente za tridimenzionalno porazdelitev obremenitev, ki so jih v rekordnem času in z uporabo inovativne tehnologije lepljenja varno pritrdili na monokok. V avtomobilski industriji je uporaba mokrega lepljenja postala standard. Pri tem postopku se uporablja posebno lepilo, del se prilepi na podlago in v 20 do 30 sekundah se lepilo strdi. Pri projektu IBEX so uporabili ogrevane lepilne tablete, ki pri ohlajanju ustvarijo trden spoj že v nekaj sekundah.   

Koristi za stranko / informacije:

  • Varna pritrditev komponent vozila (sedežev, varnostnih pasov, raznih nosilcev) v monokoku iz karbonskih vlaken (CFK)
  • Profesionalna podpora za posebne vgradne situacije v obliki prenosa znanja in sponzorsko podarjenih veznih elementov

Contact Icon Obrnite se na nas

Veselimo se vaših vprašanj

Za kar se da najboljšo uporabniško izkušnjo na spletnem mestu, uporabljamo piškotke.
Z uporabo te spletne strani ali s klikom na "V redu" se s tem strinjate.
Več informacij o upravljanju in onemogočanju piškotkov najdete v našem pravilniku o zasebnosti.