Obrnite se na nas

Telefon

Slovenija

+386 (0) 1 280 80 19 | +38 640 80 03 40

Obrazec za stik

Veselimo se vaših vprašanj.

> Stiki

Hans Peter Troxler

Hans Peter Troxler

Senior Product Solution Manager, KVT-Fastening CH

Horst Salzle

Martin Trausner - Productmanager

Martin Trausner

Productmanager

«KVT-Fastening oskrbuje Ernsta Schweizerja AG s pritrdilnimi Elementi za nov produkt“intelligente Paketbox plus”»

«„MAJHNI DELI Z VELIKIM UČINKOM!“ KVT-Fastening optimizira upravljanje s C-deli pri podjetju BVS Blechtechnik GmbH»

«Kako svetovni prvaki stvari pritrjujejo »

Profil stranke

Metallbau s sedežem v Hedingenu, Ernst Schweizer AG, je že dolgo uveljavljeno, neodvisno družinsko podjetje v švicarskem gradbenem sektorju. Njihove poslovne dejavnosti se osredotočajo na fasade, les / kovinske sisteme, okna, poštne predale in sisteme sončne energije. Ena najnovejših novosti je inteligentna dostavna škatla. Ta združuje poštni predal, paket in informacijski terminal v eni enoti. Dostavne službe in zasebniki lahko uporabljajo dostop, zaščiten s kodo PIN, za začasno shranjevanje poštnih pošiljk neposredno pred hišnimi vrati.

Zahteve projektov in projektni cilji

Pri razvoju paketne škatle plus se je Ernst Schweizer AG soočil s številnimi izzivi, zlasti kar zadeva sistem zaklepa na enoti . Na podlagi zehteve na projektni dokumentaciji je bilo potrebno to zasnovati brez ročaja. Zato je bila edina možnost elektromehanska ključavnica z dodatno vzmetno funkcijo, minimalno porabo toka in - zaradi namestitve na prostem - zagotovljeno temperaturno odpornost v območju od -30 do +70 ° C. Poleg tega se je zahtevalo, da je namestitev in pritrditev ključavnice v proizvodnji razmeroma preprosta.

Izvedba

Po kratki raziskavi trga je Ernst Schweizer AG našel idealno rešitev pri proizvajalcih Southco. Stopil je v kontakt s pooblaščenim zastopnikom za Švico, KVT-Fastening. Možnosti so bile ocenjene v tesnem sodelovanju in kmalu se je pokazalo, da je ena od ključavnic Southco, ki jo je distribuirala KVT-Fastening, najbolj ustrezala idealnim zahtevam, kot jih je določil Schweizer. Odlični poslovni odnosi, ki so bili vzpostavljeni že vrsto let, so zelo hitro pomagali rešiti to težavo.

Rezultat projekta

Po kratki raziskavi trga je Ernst Schweizer AG našel idealno rešitev pri proizvajalcih Southco. Stopil je v kontakt s pooblaščenim zastopnikom za Švico, KVT-Fastening. Možnosti so bile ocenjene v tesnem sodelovanju in kmalu se je pokazalo, da je ena od ključavnic Southco, ki jo je distribuirala KVT-Fastening, najbolj ustrezala idealnim zahtevam, kot jih je določil Schweizer. Odlični poslovni odnosi, ki so bili vzpostavljeni že vrsto let, so zelo hitro pomagali rešiti to težavo.

Koristi / informacije za stranke:

  • Strokovna podpora pri izbiri izdelka
  • K rešitvi usmerjen, pragmatičen pristop
  • Hitrejši razvoj in čas do prodaje
  • Dolgoletne izkušnje z razvojem rešitev, specifičnih za kupca 

Slike

Profil stranke

Podjetje BVS Blechtechnik GmbH s sedežem v Böblingenu je eno vodilnih podjetij na področju predelave pločevin v Nemčiji. Poleg razvoja in izdelave delov iz fine pločevine, montaže sklopov in elektronskih komponent prevzema BVS tudi izdelavo gotovih aparatov po naročilu. Pri približno 65 odstotkih izdelkov se uporabljajo vezni elementi, kot so vtisni vezni elementi, slepe kovice, slepe kovice z notranjim navojem, šarnirji, tečaji ali ročaji.

Zahteve projektov in projektni cilji

Pri BVS se vgrajuje skupaj približno 200 različnih veznih elementov. Temu primerno je bil močan interes po uvedbi rešitve za avtomatizacijo upravljanja teh C-delov. Do zdaj je bilo treba vsak teden ročno zbrati potrebe in naročiti nad 50 različnih pozicij ter jih po prejemu znova ročno obdelati v oddelku upravljanja z materiali. Namesto tega zapletenega upravljanja s C-deli - od naročanja do vhoda materiala – je podjetje želelo uvesti moderno, avtomatizirano rešitev, integrirano v njihove proizvodne procese. Zahteve: minimalno potrebno poseganje v upravljanje, prihranek časa pri obdelavi naročil in visoka zanesljivost oskrbe z deli. Do zdaj je pomanjkanje komponent močno vplivalo na proizvodnjo in je v najslabšem primeru lahko povzročilo celo zastoj proizvodnje.

Izvedba

Pri iskanju primerne in hitro izvedljive rešitve je podjetje BVS našlo, kar je iskalo, pri svojem dolgoletnem partnerju KVT-Fastening. V celoti avtomatiziran sistem SmartBin podjetja Bossard je izpolnjeval prav te zahteve. Sistem je bil uveden maja 2014.

Rezultat projekta

Z uvedbo sistema SmartBin so je obseg dela pri BVS pri naročanju in vstopu materiala izredno zmanjšal. Kjer je bila poprej sodelavka v BVS zaposlena dva dni v tednu s pripravo, sestavljanjem količin za naročanje in najboljšim časom oddaje naročila, se zdaj naročila ustvarjajo avtomatsko in le takrat, ko stanje zaloge pade pod vnaprej določeno količino. Količine se zajemajo s tehtnicami, integriranimi v sistem SmartBin. Sprejem materiala med drugim pridobi to prednost, da so dobavnice zdaj v elektronski obliki. S tem odpade obseg dela celega dopoldneva, saj posameznih paketkov ni več treba ročno obdelovati, ampak jih je možno neposredno sortirati v ustrezne prozorne skladiščne škatlice. 

Koristi za stranko / informacije:

  • Zmanjšan obseg dela pri naročanju in skladiščenju materiala
  • Zanesljivo zajemanje stanja zaloge
  • Avtomatizirano naročanje varuje pred izpadi proizvodnje

Slike

Profil stranke

Študentska skupina TERA na Univerzi za tehnologijo v Gradcu s številnimi nagradami razvija in izdeluje vozila na električni pogon. Ustanovljena je bila leta 2009 kot Team Eco-Racing Austria, leta 2012 se je preimenoval v TERA TU Graz. Od takrat je študentska skupina proizvajala vozila z električnim pogonom "" Fennec "" (puščavska lisica) in "" Panter "". Na Shell Eko-maratonu na obroču Lausitz leta 2011 je Fennec dosegel svetovni rekord v kategoriji 'Prototype Battery Electric'. Leta 2014 je vozilo z eno posadko prevozilo 1.091,6 kilometra z eno samo kilovatno uro električne energije. Z zadnjo kreacijo IBEX skupina prvič leta 2016 razvija vozilo, ki bo registrirano za uporabo na javnih cestah.

Zahteve projektov in projektni cilji

Električno vozilo IBEX s težo, približno 400 kg (brez baterij) naj bi imel na 370 km dolgem dirkalnem krogu doseg 250 km in največjo hitrost 130 km / h. Za izdelavo tako lahkega vozila, ekipe se ekipa zanaša na plastiko, ojačano z ogljikovimi vlakni (CRP). Šasija tega vozila, ki tehta le 65 kg, tvori potniško celico, vanjo pa je treba namestiti dva sopotniška sedeža, varnostne pasove in pritrdilni nosilec za gasilni aparat. Vsako delo na lupini iz ogljikovih vlaken pa predstavlja potencialno prelomno točko in pomeni izgubo trdnosti in togosti ter tako vpliva na varnost potnikov. Temu se je treba izogniti za vsako ceno.

Izvedba

Za šasijo CRP so bile potrebne zanesljive nosilne pritrditve. Zato se je ekipa TERA TU Graz obrnila na strokovnjake za pritrdilno tehniko KVT-Fastening, s katerimi poslovna zveza obstaja že nekaj let. Strokovnjaki za pritrditev so dobavili ustrezne materiale za električno vozilo Fennek, svetovni prvak v razredu energetske učinkovitosti pri Shell Eco-Marathons v letih 2011 in 2014. KVT-Fastening je lahko s svojim strokovnim znanjem in izkušnjami pomagal tudi pri nadaljnjem razvoju IBEX-a. Strokovnjaki so preučili posebne zahteve IBEX-a, ekipi pa pokazali možnosti in razvili nove tehnologije za izpolnitev strogih zahtev za odobritev cestnega vozila. Nato je KVT-Fastening s sponzorstvom dal na voljo 200 navojnih vložkov Keensert, 100 kovičnih matic in 100 pritrdilnih elementov bigHead.

Rezultat projekta

Da bi ustvarili nosilne priključne točke za varnostno pomembne dele v notranjosti, so bili pritrdilni elementi bigHead vstavljeni neposredno v matriko ogljikove sendvič plošče in laminirani. To omogoča, da zdrži ogromne sile v trku ali v sili zaviranja na cesti. Za izjemne poti sile so bili uporabljeni bionični principi. Ojačitev vlaken okoli vsakega pritrdilnega elementa jo zapre, saj rastlinska vlakna obdajajo vejo drevesa, ki raste iz debla. Po laminiranju se ogljikova lupina in povezave strdijo v trdno pritrjeno potniško celico, monokok. Ekipa TERA TU Graz je pri sestavljanju karoserije in zaobljenega ogljikovega monokopa prehodila nove poti. Uporabljeni so bili 3-D trosilniki tovora, ki jih je razvil KVT-Fastening, in jih je bilo treba z inovativno vezno tehnologijo pritrditi na monocoque natančno in v rekordnem času. Mokro lepljenje je standardno v avtomobilski industriji; pri tem se nanese posebno lepilo in del se v 20 do 30 sekundah s sušenjem pritrdi na površino. Pri IBEX se uporablja ogrevana tableta lepila, ki v nekaj sekundah po ohladitvi tvori trdno vez.

Koristi / informacije za stranke:

  • Varno pritrjevanje delov vozil (sedeži, jermeni, pritrdilni nosilci) v FRP monocoque
  • Strokovna podpora za posebno situacijo vgradnje v obliki strokovnega znanja in sponzoriranih pritrdilnih elementov

Contact Icon Obrnite se na nas

Veselimo se vaših vprašanj